ניצחתי את הסרטן גם בלי כימותרפיה – סיפורה של טלי

בפסח האחרון, הגיעה טלי לייבה (52), כמו נשים רבות, לבדיקה שגרתית לגילוי מוקדם של סרטן השד. למרות שביצעה את הבדיקה כבר מספר פעמים בעבר, הפעם – בניגוד לשנים קודמות – חשה מועקה גדולה. למחרת, כשהרופא התקשר לעדכן כי תוצאות הבדיקה אינן חד משמעיות, טלי כבר ידעה שמשהו לא בסדר.

לנצח את הסרטן בלי טיפולי כימותרפיה, אונקוטסט רפואה מותאמת לחולי סרטן

הרופאים שלחו ביופסיה למעבדה, ואחרי עשרה ימים של מתח מורט עצבים, הגיעה הבשורה – מדובר בסרטן שדה. “ידעתי שזה מסע ארוך וקשה, אך החלטתי שאלחם בו בכל הכוח” סיפרה טלי. לאחר פגישה עם כירורג הוחלט על כריתה דו צדדית של השדיים, מפני שזו הייתה הדרך היעילה ביותר להיפטר מהסרטן ולהוציא אותו מהגוף. “ההחלמה הייתה קשה, התדמית הנשית שלי נפגעה והתקופה לוותה בתחושות קשות של אבל על המראה החיצוני החדש” נזכרת טלי “אבל החשש הגדול ביותר שלי היה מטיפולי כימותרפיה בסרטן השד”.

אונקוטסט - בדיקות גנומיות מתקדמות

לאחר מספר ימי המתנה הגיעה התוצאות להן טלי כל כך ייחלה “אני שמחה לבשר לך שלא תצטרכי כימו” סיפרה לה הרופאה “לפי בדיקת אונקוטייפ שד יש לך סיכוי נמוך לחזרת המחלה”. טלי פרצה בבכי, זו הפעם הראשונה שהיו אלו דמעות של אושר. בטור מיוחד שפורסם באתר סלונה, משתפת טלי במסע שעברה משלב אבחון סרטן השד ועד הרגע בו הבינה שאינה צריכה לעבור טיפולי הכימותרפיה.

דברו איתנו

אתם לא לבד! נציגי השירות שלנו עומדים לרשותכם בשעות פעילות המענה בימים א'-ה' בין השעות 08:00-17:00, אנא מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם.

דברו איתנו

אתם לא לבד! נציגי השירות שלנו עומדים לרשותכם בשעות פעילות המענה בימים א'-ה' בין השעות 08:00-17:00, אנא מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם.

דילוג לתוכן