אתר חדש יסייע לחולי סרטן המעי הגס – לגלות אפשרויות טיפול

מערכת אונקוטסט טבע, בשורה טובה לחולי סרטן המעי הגס: לאחרונה הושק אתר אינטרנט חדש שמטרתו להעצים את החולים בידע לגבי האבחנה שלהם ואפשרויות הטיפול, כך שיוכלו לקיים דיונים משמעותיים יותר עם רופאיהם ולשפר את החלטות הטיפול.

“ידע הוא כוח” קבע פעם הפילוסוף האנגלי פרנסיס בייקון, והוא צדק. ובדיוק בגלל שצדק, הושק לאחרונה אתר אינטרנט חדשני בשם “המדריך שלי לסרטן המעי הגס” (My Colon Cancer Coach) שמטרתו להעצים את החולים בידע.

הכלי האינטרנטי הראשון שנוצר עבור מאובחנים חדשים בסרטן המעי הגס

האתר, שהוא הכלי האינטרנטי הראשון שנוצר עבור מאובחנים חדשים בסרטן המעי הגס, פותח על ידי החברות Genomic Health ו- Fight Colorectal Cancer במטרה לעזור למטופלים להבין טוב יותר את האבחנה שלהם ואת אפשרויות הטיפול.

מטרת האתר העיקרית היא להעצים את המטופלים בידע לגבי האבחנה שלהם ואפשרויות הטיפול, כך שיוכלו לקיים דיונים משמעותיים יותר עם רופאיהם ולשפר את החלטות הטיפול.

באתר החדש, המטופל צריך לענות באנגלית על כמה שאלות פשוטות שמפורטות בכתב ובעל פה על ידי אחד מהאונקולוגים המובילים בתחום סרטן המעי הגס, ד”ר ריצ’רד גולדברג מהמרכז לחקר הסרטן של אוניברסיטת צפון קרוליינה.

לאחר שהמטופל ענה על השאלות, הוא מקבל דו”ח טיפול מותאם אישית שמתאר את אפשרויות הטיפול הספציפיות לסוג סרטן המעי הגס שלו, כולל בדיקת אונקוטייפ קולון, אם היא אחת מהאפשריות המתאימות לו.

בדיקת אונקוטייפ קולון (OncotypeDX® Colon) מיועדת לחולים בסרטן המעי הגס

בדיקת אונקוטייפ קולון (OncotypeDX® Colon) מיועדת לחולים בסרטן המעי הגס בשלב 2 של המחלה לאחר ניתוח לכריתת הגידול, והיא מסייעת בהערכת הסיכון להישנות המחלה.

האתר My Colon Cancer Coach מהווה משאב חשוב לחולי סרטן המעי הגס. אתם מוזמנים לבקר באתר ואף לשלוח אותו לאנשים שעשויים להיות מעוניינים.

 

דברו איתנו

אתם לא לבד! נציגי השירות שלנו עומדים לרשותכם בשעות פעילות המענה בימים א'-ה' בין השעות 08:00-17:00, אנא מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם.

דברו איתנו

אתם לא לבד! נציגי השירות שלנו עומדים לרשותכם בשעות פעילות המענה בימים א'-ה' בין השעות 08:00-17:00, אנא מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם.

דילוג לתוכן