למה נועדה בדיקת – GPS Genomic Prostate Score

בדיקת Genomic Prostate Score (GPS) היא בדיקה גנומית, המודדת את רמת הביטוי של 17 גנים ברקמת הגידול הסרטני שנדגמה בביופסיה. המידע  המתקבל מהבדיקה מאפשר הבנה ברורה יותר לגבי רמת הסיכון של סרטן הערמונית שלך ולהעריך כיצד הגידול עשוי להתנהג ואם הוא צפוי להיות אגרסיבי (פתולוגיה חמורה). כמו כן, הבדיקה מנבאת גם מדדים קליניים כמו תמותה מסרטן הערמונית או התפתחות של גרורות בטווח של 10 שנים.

 

תוצאות בדיקת  GPS מדווחות כדירוג גנומי (GPS – Genomic Prostate Score) מספר בין 0-100 ויחד עם מאפיינים קליניים ופתולוגיים, בדיקת GPS תספק מידע אשר יכול לסייע לך ולרופא שלך לקבל החלטה טיפולית בביטחון רב יותר.

למה נועדה בדיקת, GPS Oncotype DX Genomic Prostate Score – אונקוטסט בדיקות גנומיות לסרטן הערמונית

מדוע חשובה פרופיל הגנים בגידול שלך?

לא כל גידולי סרטן הערמונית זהים, חלקם אגרסיביים ומחייבים טיפול מקומי מיידי באמצעות ניתוח להסרת הגידול בבלוטת הערמונית או טיפול בקרינה בסרטן הערמונית. עם זאת, רבים מהגידולים הם בדרגת סיכון נמוכה יותר וניתנים למעקב באמצעות ביקורים סדירים אצל הרופא וניטור המכונה מעקב פעיל בסרטן הערמונית – שדוחה או מונע לחלוטין טיפולים מקומיים כגון ניתוח או קרינה.

 

בכדי להבין מה רמת האגרסיביות של הגידול הספציפי שלך, בטרם קבלת ההחלטה הטיפולית, בדיקת GPS תסייע לך ולרופא המטפל שלך להעריך את רמת האגרסיביות של הגידול שלך ובכך להבין את רמת הסיכון האישית שלך ולקבל החלטות טיפוליות המבוססות על המידע הספציפי לגידול שלך.

מה דרוש לביצוע בדיקת GPS?

בדיקת GPS מבוצעת על דגימת גידול קטנה שנלקחה בביופסיה האחרונה שלך. לפיכך, אם עברת ביופסיה לאחרונה, אין צורך בהליך נוסף.

הבדיקה  בוחנת את הביולוגיה של סרטן הערמונית ללא בדיקות נוספות או צורך בהסרת הגידול, זאת באמצעות אנליזה של דגימה קטנה מאד מרקמת הגידול, ולפיכך יכולה להעריך את מידת האגרסיביות של הגידול .

בדיקת GPS היא הבדיקה הגנומית היחידה המיועדת באופן ספציפי לשימוש בגברים שאובחנו עם סרטן ערמונית בדרגת סיכון נמוכה ונמוכה בינונית, אשר מתלבטים בין מעקב פעיל או טיפול מקומי מיידי באמצעות ניתוח או קרינה. 

התייעץ עם הרופא שלך על ביצוע בדיקת GPS על מנת לקבל החלטה משותפת על יכולת הבדיקה להעניק ביטחון רב יותר בקבלת ההחלטה הטיפולית המתאימה ביותר עבורך. 

 

רפואה מותאמת אישית למתמודדים עם סרטן הערמונית

בדיקת Genomic Prostate Score (GPS), הבדיקה הגנומית היחידה שפותחה ותוקפה עבור גברים שאובחנו עם סרטן הערמונית בדרגת סיכון נמוכה ונמוכה בינוניתה

המידע המתקבל מהבדיקה מאפשר הבנה ברורה יותר לגבי רמת הסיכון של סרטן הערמונית שלך ולכן יכול לסייע לך ולרופא שלך לקבל החלטות מדויקות יותר על אפשרויות הטיפול העומדות לרשותך בביטחון רב יותר.

אונקוטסט מספקת את הבדיקות המתקדמות ביותר בעולם להתאמת טיפולים למתמודדים עם סרטן הערמונית.

 

דברו איתנו

אתם לא לבד! נציגי השירות שלנו עומדים לרשותכם בשעות פעילות המענה בימים א'-ה' בין השעות 08:00-17:00, אנא מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם.

דברו איתנו

אתם לא לבד! נציגי השירות שלנו עומדים לרשותכם בשעות פעילות המענה בימים א'-ה' בין השעות 08:00-17:00, אנא מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם.

דילוג לתוכן